مسعود کاظم اصلانی

خرید بک لینک
میخوام بنویسم تا شاید از نوشته هام خجالت بکشم و یه تکونی به خودم و تو مسیر سختی که پیش رو دارم محکمتر قدم بردارم .

مسعود کاظم اصلانی ...

ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 14:11

بلاخره یه تکونی به خودم دادم ,
یه فیلم نامه کوتاه که خودم حداقل دوستش دارم,
زندگی
اسم فیلم نامست یه فیلم نامه سورئال از لحظه های پایان عمر یک پیر مرد پیرزن که در رویای بودن با بچه هاشون به سر میبرن .

نمیدونم چقدر خوبه این فیلم نامه ولی من خیلی دوستش دارم .

مسعود کاظم اصلانی ...

ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال می‌کنید

برچسب: فیلمنامه نویسی,فیلمنامه,فیلمنامه کوتاه,فیلمنامه کوتاه طنز,فیلمنامه جدایی نادر از سیمین,فیلمنامه فروشنده,فیلمنامه کوتاه بدون دیالوگ,فیلمنامه نویس,فیلمنامه کوتاه اجتماعی,فیلمنامه مستند, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 14:11

هیچ وقت دوست نداشتم چیزی غیر اون چه که هستم جلوه کنم . به همین خاطرهمیشه از خود نمائی بیزار بودم از لبلس پوشیدن و توچشم بودن متنفر بودم .نمیدونم شاید من اشتباه میکنم و لی درونم بهم اجازه نمیده که غیر از باشم. اصلا آدم ها هنگامی خودشونن بهترین شکل بودن رو دارند گاهی اوقات از مجری ها حالم به هم میخوره الکی دوست دارن بگن شایدم و همه شاد باشید . یا بعضی از شو من ها که واسه دوریال خودشون رو جر میدن تا دیگران رو بخندونن . به نظر تو اون لحظه چون خودشون نیستن به شدت افتضاحن .بیشتر به ای خاطر این حرف رو زدم که به سینما ربطش بدم وقتی یه فیلم ساز یه صحنه مصنوعی رو به تص مسعود کاظم اصلانی ...

ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 14:10

مولود فیلم نامه ای که تازه شروع کردم به نوشتن نمیدونم زمان تقریبیش رو نمیدونم چقدر میشه . فعلا درگیر ساخت کاراکتر اصلی ام آدم های متفاوتی تو ذهنم میان یعنی آدم های زیادی رو دیدم که میتونن شبیه آزاده کارکتر اصلی من باشن .ولی واقعا سخته خلقش همش داره تو ذهنم حلاجی میشه این شخصیت .

مسعود کاظم اصلانی ...

ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 14:10

ایران بانو دلم گرفته است.همیشه بدنبال آغوش پر مهرت بودم بدنبال دستان گرم و عاشقت .همشه ,هر لحظه که تو را خواندم نبودی .راستی که بی عشق زندگی کردن درد بزرگیست .اینکه کسی را پیدا نکنی که دوست بداری چه تلخ , چه ناگوار , ایران بانو دلم گرفته است .از تظاهر هایی که در عاشقی میکنند و عشق می ورزند,اما به دروغ اما به دروغ اما به دروغ در دنیای که عشق هم وسیله تظاهر است .ایران بانو دلم تنگ است .برای همان ایران بانوی بی آرایش و بی آلایش .همان ایران بانوی چادر گلدار .همان ایران بانویی که شرم همیشگی را میشد در چهر هاش خواند و آنگاه پرستیدش .ایران بانوی من بر گرد , من تنها ما مسعود کاظم اصلانی ...

ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال می‌کنید

برچسب: ایران بانو,ایران بانو حبیب,ایران بانو ژله,ایران بانو مادر من,ایران بانو مادر من حبیب,ایران بانو مدل لباس,ایران بانو آشپزی,ایران بانو بانک کشاورزی,ایران بانو بافتنی, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 14:10

امروز روز جالبی بود .با یه نفر آشنا شدم از دیار خودم خوش صدا , مهربون , دوست داشتنی هنوز اسم کوچیکش رو نمیدونم .دوستم میگفت یه جواریی دلت لرزیده خودمم نمیدونم ولی واقعیت اینه که یه تعلق خاطر بهش پدای کردم . نمی دونم شاید چون ژنهامون از یه اب و خاکه و به قول خودمونی ها .هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشقهم دعا کن گره تازه نیفزاید عشققایقی در طلب موج به دریا زد و رفتباید از مرگ نترسید، اگر باید عشق عاقبت راز دلم را به لبانش گفتمشاید این بوسه به نفرت برسد، شاید عشقشمع روشن شد و پروانه به آتش پیوستمی توان سوخت اگر امر بفرماید عشقپیله رنج من ابریشم پیراه مسعود کاظم اصلانی ...

ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال می‌کنید

برچسب: عشق,عشق بازی,عشق النساء,عشق ممنوع,عشق ودموع,عشق اجاره ای,عشق من,عشقم,عشق یعنی,عشق ودموع الجزء الثاني, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 14:10

جمله ای که باید ساعت ها در موردش فکر و بحث کرد .این جمله یک ماراتون بی رحمی ایجاد میکنه و هرکس به قول خودش تصمیم داره گلیم خودش رو از آب بکشه و گرگ باشه .اما برای چه کسی گرگ باشه معلوم نیست یک عده گوسفند مجهول که باید برایشان گرگ باشیم .اگر به جای این جمله تهوع آور به ما قاون مداری آموزش میداند الان اوضاع خیلی بهتر بود .این جمله نا خواسته یک حس انزاجار و دوری از مردم رو در آدم تلقین میکنه .من اعتقاد دارم ریشه تمام دزدی ها و جنایات تو کلاماتیه که پدر و مادر یا دوستان ونزدیکان از روی دلسوزی و بدون هیچ دانشی تو ذهن ما فرو میکنن. مسعود کاظم اصلانی ...

ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 14:10

صفحه بندی